پشت پرده کار لوله بازکن های شیاد در تهران

حقایق لوله بازکنی، پشت پرده و ترفندهای لوله بازکن ها برای دریافت مبالغ میلیونی

حقایق لوله بازکنی، پشت پرده و ترفندهای لوله بازکن ها برای دریافت مبالغ میلیونی

با سلام این وبلاگ به منظور آگاه کردن هموطنان عزیز نسبت به کلاهبرداری های لوله بازکنی راه اندازی شده است. لوله بازکنی شغلی است که امروزه خیلی از کلاهبرداران و شیادان وارد آن شده اند. هنگام استفاده از این خدمات باید حواستان باشد که با ترفندهای موجود مانند سه نظام لوله بازکنی، ذغال استفاده کردم و ... از شما مبالغ میلیونی کلاهبرداری نشود. به هر دلیلی اگر هدف کلاهبرداری لوله بازکن های سودجو شده اید میتوانید از طریق اتحادیه و مراجع قانونی شکایت خود را تنظیم نمایید تا بلکه دست این افراد قطع شود.

آخرین نظرات

اتحادیه لوله بازکنی تهران

به سایت اتحادیه لوله بازکنی تهران خوش آمدید. در این سایت میتوانید به شماره اتحادیه لوله بازکنی تهران دسترسی داشته باشید تا به راحتی بتوانید قیمت لوله بازکنی تهران را استعلام بگیرید.

لوله بازکنی خدماتی است که نرخ ثابتی ندارد و قیمت لوله بازکنی با توجه به شرایط لوله فاضلاب، گرفتگی لوله فاضلاب، شدت گرفتگی، فنر استفاده شده و خیلی موارد دیگر که حین انجم کار مشخص می شوند. به همین خاطر احتمال کلاهبرداری در لوله بازکنی خیلی بالاست.

اگر از آن دسته مشتریانی هستید که لوله بازکن به منزل شما آمده و شما فکر میکنید قیمت لوله بازکنی تهران را خیلی بالا گفته، بهتر است با شماره اتحادیه لوله بازکنی تماس بگیرید.

"اتحادیه آهنگران ساختمانی تهران" نام اصلی اتحادیه لوله بازکنی می باشد که باید یادتان باشد. چون اگر با 118 هم تماس بگیرید و درخواست شماره تلفن اتحادیه لوله بازکنی را بدهید هیچ شماره ای به شما نخواهند داد.

افرادی که کلاهبرداری می کنند معمولا با عناوینی مثل:

 

  • سه نظام لوله بازکنی زدم
  • دستگاه استهلاک داره
  • مواد ریختم تو لوله
  • ذغال استفاده کردم
     

و چیزهای عجیب و غریب دیگر استفاده می کنند تا قیمت لوله بازکنی را بیش از آن چیزی که نرخش است دریافت کنند.

البته یه زمانی قیمت لوله بازکنی واقعا بالاست و لوله بازکنی که قانونی کار کنه باید قبل از انجام کار قیمت رو با مشتری طی کنه و کامل بگه چه کاری میخواد انجام بده. ولی گرفتگی معمولی و شدید دو نرخ متفاوت دارند که قیمتاشون تقریبا مشخص هست.

بعضی از کارها باید با قیمت توافقی کار بشه و بعضی کارها قیمت مشخصی داره تقریبا.

 

نکته بسیار مهم: وقتی زنگ میزنید قیمت لوله بازکنی بپرسید، به کسایی که قیمت پایین میدن اعتماد نکنید، اکثر این آدما همونایی هستند که کلاهبرداری می کنند. مثلا پشت گوشی قیمت میدن 50 هزار تومان، 60 هزار تومان و حتی 80 هزار تومان که تو سال 1399 واقعا این قیمت ها خیلی پایین هست و اصلا اتحادیه نرخ لوله بازکنی رو تو چندین تماسی که باهاشون داشتیم برای توالت از 130-140 هزار تومان به بالا گفتن و برای بقیه لوله ها هم تقریبا قیمت همینه و بیشتر از 100 هزار تومان هست. البته این قیمت ها برای گرفتگی معمولی هستش و برای گرفتگی های شدید قیمت بالاتره. در کل حواستون باشه اگه از اون دسته از آدم هایی هستید که به دنبال قیمت پایین هستند و از چند جا قیمت میگیرن تا ارزون ترینش رو پیدا کنند گیر همچین ادمای بیشرفی نیوفتید.

 

  • آدرس اتحادیه لوله بازکنی: تهران - انقلاب - خ. هدایت - پ. 167
  • تلفن تماس اتحادیه لوله باز کنی: 77531759-021
     

اگه با شماره ثابت تماس گرفتید کسی گوشی رو بر میداره که باید بهش بگید شماره کارشناس اتحادیه لوله بازکنی را به شما بده. مسئولین شماره کارشناس رو به شما میدن و شما باید موقع تماس همه چیز رو توضیح بدید تا قیمت دقیق بگیرید.

اگر در ساعات غیر اداری با شماره اتحادیه لوله بازکنی برای گرفتن قیمت چاه بازکنی تماس بگیرید کسی گوشی رو جواب نمیده. برای رفع این مشکل حتما به لوله بازکنی که اومده و قیمت نجومی داده بگید فردا پولش رو واریز میکنید و در این فرصت شما میتونید صبح با اتحادیه لوله بازکنی تهران تماس بگیرید و مشکلتون رو حل کنید.

کلاهبرداری لوله بازکنی خیلی زیاد شده و مراقب باشید که این آدمای بی شرف و بی وجدان، خدایی نکرده ازتون کلاهبرداری نکنن.

یه نکته خیلی مهم: متاسفانه با پیگیری هم امکان داره به جایی نرسید. پس قبل از پرداخت پول هر کاری میتونید بکنید تا به نتیجه برسید. تو مطلب قیمت سه نظام لوله بازکنی در مورد روش های جلوگیری از کلاهبرداری لوله بازکنی توضیح دادیم میتونید به این مظلب مراجعه کنید. فقط کافیه روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

قیمت سه نظام لوله بازکنی

نظرات (۶)

منم توی دیوار یک نفر حرم لقمه به نام محمد پیری  از لوله بازکنی یزدان اومد خبرش و اول یک فنر کوچک آورد و بعد گفت با نمیشه باید سه نظام بزنم که الکی بود و تهش خونه رو هی نگاه می کرد، انگار زن باباش حقشو خورده، تهش فنر بزرگ رو زد باز کرد ۵ میلیون گرفت انشاله حرمش خواهد شد و شوهر زنش استفاده خواهد کرد

  • کامران علی محمد نوایی
  • سلام دوستان اصلا به این موسسات اعتماد نکنید و حتما از اتحادیه افراد معتبر را پیدا کنید فرزندم با سایتfaraservice.com برای باز کردن کف شور آشپزخانه تماس گرفته یک نفر آمده و با هزار نیرنگ دوازده ملیون تومان ازش پول گرفته صبح که از خواب پا میشه تمام خانه فاضلاب زده بود بیرون وقتی با مدیرش صحبت کردم با توهین جوابم را داد کلاهبردار ها کارشون همینه دیگه هم تلفن هام رو جواب ندادمجبور شدم از لوله بازکنی که از قدیم باهاش کار میکردم تماس بگیرم ایشون وقتی آمد اصلا سراغ کف شور نرفت از زیر سیفون فنر زد و. دو دقیقه ای بازش کرد و سیصد و پنجاه تومان گرفت حالا خودتون قضاوت کنید شخصی که به اسم اشراقی خودش رو مدیر معرفی میکرد نمی‌توانست حرف بزنه فقط توهین میکرد کارگری که اومده بود داد میزد و می‌گفت همینه که هست من برای رو کم کنی اینها تا آخرش میرم چون حتما سر آدم های زیادی رو کلاه گذاشته اند مراقب باشید

    سلام ۲۵خرداد ۱۴۰۲ با مبلغ دویست تومان برای بارکردن  چاه توالت  وارد منزل من شدند برای من هم از همین لفظ سه نظام استفاده کردند که من جز فنر چیزی ندیدم و گفت پنج‌تا سه نظام زدم هر کدام ۶۵۰و چهارصد دست مزدم ۳۷۰۰از من گرفت و بله باور کنید همین ی نفر به نام شهرام حسنلو شاید پنجاه تا شصت خط ثابت و همراه اول داره پیله دستشون با خود صنف لوله بازکن توی یک کاسه است و منم هرچی زنگ زدم ی شماره موبایل دادن که فامیل و تلفنشون را پدا کنم میزارم‌اصلا رسیدگی نمبکنن میگن باید بری شورای حل اختلاف شکایت کنی که آیا نتیجه بده یا نده نامه بره به دست آقای صنف برسه امضا کنه یعنی مملکت مملکت دزدها سده خانمه آقایون مراقب باشید ما ساده ها حداقل مراقب باشیم 

    درود بر همه عزیزان
    من دیشب از سایت https://sepehrservices.com/ که ادعا دارد «لوله بازکنی درتمام نقاط شبانه روزی فوری20دقیقه» برای رفع گرفتگی حمام خانه، سرویسکار درخواست کردم. قبل از آمدن از چهار شماره مختلف تماس گرفتند که داریم می آییم و پنج دقیقه بعد و... . بعد از نیم ساعت، هنوز پنج دقیقه مانده بود که برسند.
    بعد آمدن و بازدید مبلغ 120 هزار تومان برای فنر زدن طرح کردند. کار با فنر راه نیفتاد. گفتند «سه نظام» باید بزنیم. هر سه نظام 380 هزار تومان است. شاید با یک بار باز شود. ساعت 11 بود.
    خلاصه، ما که سه نظام ندیدیم سر فنر بگذارند. پرسیدیم. گفتند داخل دستگاه است. بعد یک ساعت هزینه سه تا سه نظام را از ما گرفتند و یک میلیون و دویست هزار تومان پولشان را ریختیم و رفتند. رئیسشان هم تماس گرفت و حساب و کتاب کرد.
    سرویسکار شلنگ سرویس فرنگی ما را گذاشته بود داخل لوله فاضلاب و دورش را با دستمال پر کرده بود که آب با فشار برود و چیزهای تراشیده شده را با خود ببرد. ساعت 12 و 45 شب آب را بستیم و شلنگ را در آوردیم. آب بالا زد و پایین نرفت.
    زنگ زدم به دفترشان. شماره دیگری دادند. زنگ زدم به آن شماره. گفت فردا ساعت 10-11 زنگ بزن ببینیم چکار می توانیم بکنیم. گفتم همین الان باید بیایید. قرار شد بیایند. تا ساعت 3 شب نیامدند. قرار شد صبح ساعت 8 و نیم بیایند.
    صبح ساعت 10 زنگ زدم. نیامدند. گفتم نمی خواهد بیایید دستمزدتان را کم کنید و پول مرا برگردانید. 
    تا الان که ساعت 4 بعد ازظهر است نه کسی از من بابت کار نکرده و پول گرفته عذرخواهی کرده، نه مشکل مرا حل کرده اند، نه بقیه پول مرا برگردانده اند، نه جواب تلفن مرا می دهند. رئیسشان پیام داده زنگ بزن به همان شماره اول که آدرست را گرفت. زنگ زده ام و یک خانم آداب مدانی چهاربار تلفن را روی من قطع کرده و سخنان نامربوط زده. رئیس هم در پاسخ پیامک من که برایش نوشته ام: «نه کار مرا انجام داده اید، نه هزینه را بر می گردانید، نه پاسخ تلفن را خودتان و همکارانتان می دهید، این چه طرز کار کردن است بزرگوار؟» نوشته: «طرف حساب شما سایت و شماره صابت می باشد. با تشکر». یعنی جواله به چراغ نفتی کرده ما را. انگار سایت و شماره ثابت آمده اند و هزینه دریافت کرده اند. به اتحادیه هم زنگ زدم. کسی پاسخ نداد.
    من فقط برای آن پول یا آن وقت یا آن اعصاب خردکنی دیروز و امروز ناراحت نیستم. نگرانم برای این گروه از هموطنانم که این راه را برای زندگی برگزیده اند و فکر می کنند زرنگند. دلم می سوزد برای آنان که سلوکشان را در زندگی تربیت نکرده اند و گمان می کنند با جفا کردن به هموطنان خود می توانند اندکی بهتر زندگی کنند. دائم دارم فکر می کنم چقدر آموزش لازم است و چند سال طول می کشد که ما بتوانیم محترمانه و بدون شک و بدون نیاز به دروغ گفتن و کلاهبرداری کنار هم زندگی کنیم. چقدر برای این کشور و مردمان آن باید تاسف خورد که کارشان به اینجا کشیده است.
    ...
    دقیقه ای قبل، پیامکی آمد. گفتم شاید از بانک باشد و هزینه را بازگردانده باشند. تلفن را برداشتم. دیدم نوشته: «اهداکننده عزیز امروز نیاز مبرم به خون شما وجود دارد. اولین نجات دهنده بیماران نیازمند به خون باشید».
     
    آرزویی برای گردانندگان این سایت لوله بازکنی دارم. امیدوارم خدا طول عمر به ایشان بدهد. آن قدر زیاد که بالاخره روزی بفهمند کار خوبی نکرده اند. شاید فرصتی برای درست زندگی کردن نیز بیابند.
     
    سرتان را درد آوردم. 
    باقی بقایتان

  • علی اکبر مجدفریدی
  • شکایت در مورد تخلیه چاه آقای احمدی 
    که ایشان روز اول با مدیریت ساختمان اینگونه تمام کردند که اگر داخل چاه بروند برای کارشناسی ۱۰۰۰۰۰۰تومان (یک میلیون)میگیرند وبعد از کارشناسی گفتند ۱۴ الی ۱۵ میلیون هزینه بردار است ۲چاه و ولی بعداز اتمام کار یعنی ۲ روز به آخر کار مانده اعلام کردند ۳۰۰۰۰۰۰۰ (سی میلیون تومان) میشود ونیز اظهار داشت که از ۲ تا چاهی که خشک بوده تقریبا ۳۰ خاور خاک بالا آورده شده.ایشان پول یک سری اشخاص بازنشسته و پیر را بالا کشیدند.اخر این انصافه خودتون قضاوت کنید. 

    من امروز از طریق سایت به لوله باز کتی افشار که ادعای صداقت داره زنک زدم و امدن همان داستان سه نظام و کلاهبرداری و مبغ ٢٢٠٠٠٠٠ تومان از من کرفتن مشالله اتخادیه هم که فقط برای نشتن و چایی خوردن درست شده و کرفتن پول مفت نه به داد رسیدن مشتری چون تنام مشخصات این اقا در سایت موجود میباشد اکر کاری اتحادیه نمیکنه حتما باید دستشون تو یه کاسه باشه چون میکه هر کاری میخوای برو بکن خدا ازتون نگزره 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی