پشت پرده کار لوله بازکن های شیاد در تهران

حقایق لوله بازکنی، پشت پرده و ترفندهای لوله بازکن ها برای دریافت مبالغ میلیونی

حقایق لوله بازکنی، پشت پرده و ترفندهای لوله بازکن ها برای دریافت مبالغ میلیونی

با سلام این وبلاگ به منظور آگاه کردن هموطنان عزیز نسبت به کلاهبرداری های لوله بازکنی راه اندازی شده است. لوله بازکنی شغلی است که امروزه خیلی از کلاهبرداران و شیادان وارد آن شده اند. هنگام استفاده از این خدمات باید حواستان باشد که با ترفندهای موجود مانند سه نظام لوله بازکنی، ذغال استفاده کردم و ... از شما مبالغ میلیونی کلاهبرداری نشود. به هر دلیلی اگر هدف کلاهبرداری لوله بازکن های سودجو شده اید میتوانید از طریق اتحادیه و مراجع قانونی شکایت خود را تنظیم نمایید تا بلکه دست این افراد قطع شود.

آخرین نظرات

قیمت سه نظام لوله بازکنی

سه نظام لوله بازکنی یک کلاهبرداری است تا با استفاده از قیمت سه نظام لوله بازکنی هزینه انجام خدمات را بالا ببرند. باید حواستان باشد که از شما کلاهبرداری نشود. این یک ترفند قدیمی لوله بازکنی افراد شیاد است که با نام سه نظام لوله بازکنی قصد دریافت مبالغ میلیونی از مشتری را دارند.

قیمت سه نظام لوله بازکنی چنده؟ لوله بازکنی با سه نظام چند در میاد؟ آیا چیزی به اسم سه نظام در لوله بازکنی وجود دارد؟ آیا هنگام باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب نیاز به سه نظام دستگاه می باشد؟ لوله باز کردن با ۳نظام چیست؟

همین ابتدای صحبت بگوییم که سه نظام لوله بازکنی کلاهبرداری است و قیمت سه نظام لوله بازکنی یک دروغ است و نباید زیر بار این دروغ بزرگ بروید. با این حرف سعی دارند مبالغ بسیار زیادی را از شما بگیرند و با عرض معذرت سرتان کلاه بگذارند.

این سوالات، مشکلات مشتریانی است که گیر کلاهبردانی میفتند که از آنها هزینه نجومی چند صد هزار تومانی یا چند میلیونی دریافت می کنند.

ابتدا پاسخ این سوال یعنی "قیمت سه نظام لوله بازکنی چنده" را میدهیم. در یک کلام و بسیار کوتاه اگر لوله بازکنی نام سه نظام را آورد قطعا مطمئن باشید کلاهبردار است و میخواهد هزینه بیشتری از شما دریافت کند.

تمام مطالبی که اینجا مینویسیم شامل تمام لوله بازکن ها نیست و خیلی از لوله بازکن ها حرف راست میزنند و سالم کار میکنند و به اصلاح حلال خور هستند، پس نمیشه همه رو به یک چشم دید. ما مشکلاتی رو مینوسیم که خیلی از مردم باهاش درگیر هستند و روزانه چند ده نفر گیر افرادی میفتند که واقعا کلاهبردار هستند و هدف ما کمک به این اشخاص هست. بهترین راه اینه که با شماره اتحادیه لوله بازکنی تهران تماس بگیرید تا کمکتون کنند:

  • آدرس اتحادیه لوله بازکنی : تهران - انقلاب - خ. هدایت - پ. 167
  • تلفن تماس اتحادیه لوله باز کنی : 77531759-021

همین اول توضیحات هم این نکته رو اضافه کنم که احتمال خیلی زیاد اتحادیه هیچ کاری برای شما نکنه و تو این مملکت باید خودتون به فکر خودتون باشید، پس تلاش کنید که هیچ کدوم از این بی شرف ها خدایی نکرده سرتون کلاه نزارن.

 

آیا سه نظام لوله بازکنی واقعی است؟

سه نظام لوله بازکنی
قبل از پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانیم سه نظام چیست؟

سه نظام قطعه ای هست که تو تصویر مشاهده می کنید. این قطعه فنر لوله بازکنی رو میگیره تا تکون نخوره. دقیقا چیزی شبیه به سه نظام دستگاه دریل هست که همه اون رو دیدن. این قطعه هم مثل همه قطعات مکانیکی به مرور زمان خراب میشه اما چیزی که لوله بازکن ها میگن یه تا سه نظام زدم یا 4،5،6 و بیشتر یا کمتر، چیزی جز یه دروغ شاخ دار نیست تا از مشتری ها پول بیشتری بگیرند.

مهمترین نکته ای که باید بدونید این هست که اگر لوله بازکن آوردید تا لوله منزلتون رو باز کنه امکان داره یکی یا همه موارد زیر رو با ترفند و زرنگی (که اسمش رو نمیشه گذاشت زرنگی و من بهش میگم نداشتن شرافت، نداشتن وجدان و آدم نبودن) به کار ببره تا از شما پول بیشتری بگیره:

  • سه نظام زدم
  • ذغال استفاده کردم
  • باید فنر فولادی بزنم
  • باید فنر تراش بزنم
  • باید فنر الماسه بزنم

اینا همش دروغ و نباید باور کنید. حالا راهکارش رو هم میگم که چیکار کنید تا لوله بازکن دمش رو بزاره رو کولش فرار کنه بره.

هنگام افزایش قیمت سه نظام لوله بازکنی چه کار کنیم؟

یک راهکار خیلی ساده، وقتی یه لوله بازکن بی شرف قیمت یه لوله بازکنی توالت که مثلا 150 یا 200 هزار تومان هست (در سال 1399) که امکان داره تغییر کنه یا بیشتر یا کمتر. این فقط یک مثال هست. به جای این مبلغ با آوردن اسم سه نظام لوله بازکنی بخواد بابت هر سه نظام 200 هزار تومان بگیره که مثلا اگه بگه 4 تا سه نظام زدم، میشه 800 هزار تومان! یه مبلغ نجومی که کمر مشتری رو میشکونه. (البته این مورد رو هم در پرانتز بگم که این مبالغ میتونه برای لوله بازکنی تعیین بشه اما نه با کلاهبرداری، یعنی امکان داره تو گرفتگی های خاص و متراژهای بلند لوله که فنر بلند و قوی نیاز هست قبل از انجام کار با مشتری توافق کرد تا اگه خواست کار انجام بشه و وگرنه کاری انجام نخواهد شد. نه این که دستش رو گذاشت زیر ساتور تا با اجبار قبول کنه و با کلی دروغ سرش رو کلاه گذاشت تا مبلغ بیشتری گرفت).

راهکار چیه؟ وقتی گیر همچین آدمایی افتادیم چیکار کنیم؟

راهکار اول: اگه گفت 4 تا سه نظام زدم (یا هر تعدادی که گفت) یعنی سه نظامش خراب شده و یکی دیگه جاش گذاشته دیگه! اینجا شما زرنگی کنید و بگید پِرتی سه نظام رو بده، یعنی همون سه نظام خرابه رو بده به شما. این رو بگید طرف جا میخوره و نمیدونه چیکار کنه و بهانه میاره. مگه اینکه زرنگ باشه و از قبل فکرش رو کرده باشه و همراه خودش چند تا سه نظام خراب داشته باشه.

راهکار دوم: اگر دیدید راهکار اول نگرفت یا اینکه طرف زیر بار نرفت، تنها راه و بهترین راه اینه که بهش بگید صبر کن زنگ بزنم 110 تا یه پلیس بیاد مشکل مارو حل کنه و به خاطر کلاهبرداریت ازت شکایت کنم. واقعا هم زنگ بزنید و جلوش صحبت کنید تا باور کنه. الان این روزها پرسنل شریف و زحمت کش پلیس آگاهی هم واقعا پیگیر شدن و به هر چیزی رسیدگی میکنند.

همیشه یادتون باشه گول افرادی که قیمت لوله بازکنی سه نظام رو بالا میبرن فقط به خاطر یک کلمه سه نظام، نخورید و حتما کارهایی که گفتم رو انجام بدید. امیدوارم این مطالب به شما کمک کنه و بتونیم باهم دست این افرادی که کلاهبرداری میکنند و باعث میشن لوله بازکن هایی که سالم کار میکنن هم مثل اینا دیده بشن قطع کنیم.

نکته مهم 1: همیشه قبل از هر چیزی که شک داشتید یه سرچ (جستجو) ساده تو گوگل انجام بدید. امروزه همه چیز تو سایت های فارسی زبان پیدا میشه. یعنی وقتی یه چیزی سر زبونا میوفته و زیاد میشه قطعا کسی هست تو سایت یا وبلاگش در مورد اون موضع توضیح داده باشه. اینطور خیلی سریع میتونید تصمیم درست رو بگرید و مثل همین موضوع لوله بازکنی با سه نظام گیز افراد شیاد نیوفتید.

نکته مهم 2: هزینه لوله بازکنی براساس متراژ فنر و شدت و نوع گرفتگی هست. این یعنی قیمت میتونه متفاوت باشه اما نه اینکه با مبالغ میلیونی کلاهبرداری کنند. وجود سیمان تو لوله، اشیا و غیره هم میتونه قیمت رو افزایش بده. اما متاسفانه یه عده نامرد از این فاکتورها هم به عنوان کلاهبرداری استفاده می کنند و به خاطر همین تشخیص انجام کار درست سخت شده. و متاسفانه به همین علت کلاهبرداری لوله بازکنی زیاد شده.

کلاهبرداری لوله بازکنی با روش مواد نانو یا اسید قوی

متاسفانه افرادی که روش هاشون لو میره و اغلب مردم آگاه میشن که مثلا سه نظام یه روش کلاهبرداری هست از روش های دیگه استفاده میکنن. به عنوان مثال استفاده از مواد نانو یا اسید قوی که معمولا برای کلاهبرداری لوله بازکنی جهت گرفتن مبالغ زیاد استفاده میشه. به هیچ عنوان نباید گول این افراد رو بخورید چون تنها فنر زدن کفایت میکنه و فنر لوله رو کاملا باز میکنه و نیاز به هیچ مواد دیگه ای نیست.

پس اگه موقع فنر زدن کسی گفت مواد باید بریزم لوله باز بشه بگید نمیخواد فقط خوب فنر بزن. بالا سرش باشید که لوله رو خوب فنر بزنه.

از هموطنان عزیز خواهشمندیم نام شرکت های لوله بازکنی و یا افراد کلاهبرداری که از شما با عنوان لوله بازکنی، کلاهبرداری کرده اند را از طریق نظرات با سایر هموطنان عزیزمان درمیان بگذارید تا کسی از این افراد خدمات دریافت نکند.

یه روش عالی برای دریافت پول زیادی که از شما گرفتن:

وقتی لوله بازکن اومد و لوله رو باز کرد و بازی درآورد و به بهانه سه نظام رقم میلیونی ازتون گرفت، برید شورای حل اختلاف شکایت کنید بگید موقع پول ریختن به کارت لوله بازکن یه صفر اشتباه زدم. اینجوری میتونید پول اضافی که از شما گرفتن رو پس بگیرید. این روش به گفته یکی از کاربران عزیز وبلاگ آقای حمید بیات هست که از وکیل مشاوره گرفتن.

نظرات (۴)

درود بر همه عزیزان
من دیشب از سایت https://sepehrservices.com/ که ادعا دارد «لوله بازکنی درتمام نقاط شبانه روزی فوری20دقیقه» برای رفع گرفتگی حمام خانه، سرویسکار درخواست کردم. قبل از آمدن از چهار شماره مختلف تماس گرفتند که داریم می آییم و پنج دقیقه بعد و... . بعد از نیم ساعت، هنوز پنج دقیقه مانده بود که برسند.
بعد آمدن و بازدید مبلغ 120 هزار تومان برای فنر زدن طرح کردند. کار با فنر راه نیفتاد. گفتند «سه نظام» باید بزنیم. هر سه نظام 380 هزار تومان است. شاید با یک بار باز شود. ساعت 11 بود.
خلاصه، ما که سه نظام ندیدیم سر فنر بگذارند. پرسیدیم. گفتند داخل دستگاه است. بعد یک ساعت هزینه سه تا سه نظام را از ما گرفتند و یک میلیون و دویست هزار تومان پولشان را ریختیم و رفتند. رئیسشان هم تماس گرفت و حساب و کتاب کرد.
سرویسکار شلنگ سرویس فرنگی ما را گذاشته بود داخل لوله فاضلاب و دورش را با دستمال پر کرده بود که آب با فشار برود و چیزهای تراشیده شده را با خود ببرد. ساعت 12 و 45 شب آب را بستیم و شلنگ را در آوردیم. آب بالا زد و پایین نرفت.
زنگ زدم به دفترشان. شماره دیگری دادند. زنگ زدم به آن شماره. گفت فردا ساعت 10-11 زنگ بزن ببینیم چکار می توانیم بکنیم. گفتم همین الان باید بیایید. قرار شد بیایند. تا ساعت 3 شب نیامدند. قرار شد صبح ساعت 8 و نیم بیایند.
صبح ساعت 10 زنگ زدم. نیامدند. گفتم نمی خواهد بیایید دستمزدتان را کم کنید و پول مرا برگردانید. 
تا الان که ساعت 4 بعد ازظهر است نه کسی از من بابت کار نکرده و پول گرفته عذرخواهی کرده، نه مشکل مرا حل کرده اند، نه بقیه پول مرا برگردانده اند، نه جواب تلفن مرا می دهند. رئیسشان پیام داده زنگ بزن به همان شماره اول که آدرست را گرفت. زنگ زده ام و یک خانم آداب مدانی چهاربار تلفن را روی من قطع کرده و سخنان نامربوط زده. رئیس هم در پاسخ پیامک من که برایش نوشته ام: «نه کار مرا انجام داده اید، نه هزینه را بر می گردانید، نه پاسخ تلفن را خودتان و همکارانتان می دهید، این چه طرز کار کردن است بزرگوار؟» نوشته: «طرف حساب شما سایت و شماره صابت می باشد. با تشکر». یعنی جواله به چراغ نفتی کرده ما را. انگار سایت و شماره ثابت آمده اند و هزینه دریافت کرده اند. به اتحادیه هم زنگ زدم. کسی پاسخ نداد.
من فقط برای آن پول یا آن وقت یا آن اعصاب خردکنی دیروز و امروز ناراحت نیستم. نگرانم برای این گروه از هموطنانم که این راه را برای زندگی برگزیده اند و فکر می کنند زرنگند. دلم می سوزد برای آنان که سلوکشان را در زندگی تربیت نکرده اند و گمان می کنند با جفا کردن به هموطنان خود می توانند اندکی بهتر زندگی کنند. دائم دارم فکر می کنم چقدر آموزش لازم است و چند سال طول می کشد که ما بتوانیم محترمانه و بدون شک و بدون نیاز به دروغ گفتن و کلاهبرداری کنار هم زندگی کنیم. چقدر برای این کشور و مردمان آن باید تاسف خورد که کارشان به اینجا کشیده است.
...
  
سرتان را درد آوردم. 
باقی بقایتان

باسلام و تشکر از اینکه با نوشتن راه های کلاهبرداری لوله بازکنی از جمله سه نظام به هموطنان کمک میکنید.

متاسفانه تو تهران این افراد زیاد شدند و کبلغ های خیلی سنگینی میگیرن. این مطلب میتونه خیلی از مردم رو مطلع و اگاه کنه.

اگه هر کسی که این مطلب رو میخونه و این افراد ازش کلاهبرداری کردن وقت بزاره و توضیح بده چیشده و اسم و مشخصات اون شرکت رو هم بنویسه خیلی بهتر میشه

سلام و تشکر از دلسوزی شما ... 

اوایل بهمن 1402 لوله اشپزخانه گرفته بود . من ابتدا بقول شما چه سرچی تو سایتای ایرانی کردم و متوجه شدم تو این شغل هم گوش بری رواج داره . بنده ساکن مشهد هستم . به چند نفرزنگ زدم ، اول که میگفتند فنر زدن 100 هزار تومن و حتی کمتر ولی همشون به اتفاق میگفتن هزینه مواد داره که لیتری 90 هزار تومنه .  متوجه شدم کلکی پشت کاره . بهشون میگفتم شما وقتی فنر میزنید و با قدرت  دستگاه ( معمولا دلر برقی ) گرفتگی لوله رو رفع میکنید مواد لیتری 90 هزار تومن چیه دیگه . یه نفرو زنگ زدم امد ، دوتا چهار لیتری هم پر از مواد گرفت که بیاد تو خونه ، بهش گفتم من فقط فنر میخوام . گفتش فنر زدن 450/000 تومنه ... منم گفتم مگه نگفتی صد تومن . هیچی دیگه فرار کرد رفت . اینقده زنگ زدم چند جا که بالاخره با یکی به 200 هزار تومن به توافق رسیدیم . 

پاسخ:
سلام جناب رضایی
بله متاسفانه کلاهبرداری با روش های مختلفی انجام میشه
خداروشکر به دام این شیادها نیفتادید

سلام علیکم 

من امروز از کربلا آمدم

مطلب شما را خواندم و فوق العاده آموزنده بود

نزد خدا ماجور باشید 

خیلی شرافت کردید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی