پشت پرده کار لوله بازکن های شیاد در تهران

حقایق لوله بازکنی، پشت پرده و ترفندهای لوله بازکن ها برای دریافت مبالغ میلیونی

حقایق لوله بازکنی، پشت پرده و ترفندهای لوله بازکن ها برای دریافت مبالغ میلیونی

با سلام این وبلاگ به منظور آگاه کردن هموطنان عزیز نسبت به کلاهبرداری های لوله بازکنی راه اندازی شده است. لوله بازکنی شغلی است که امروزه خیلی از کلاهبرداران و شیادان وارد آن شده اند. هنگام استفاده از این خدمات باید حواستان باشد که با ترفندهای موجود مانند سه نظام لوله بازکنی، ذغال استفاده کردم و ... از شما مبالغ میلیونی کلاهبرداری نشود. به هر دلیلی اگر هدف کلاهبرداری لوله بازکن های سودجو شده اید میتوانید از طریق اتحادیه و مراجع قانونی شکایت خود را تنظیم نمایید تا بلکه دست این افراد قطع شود.

آخرین نظرات

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۳ ثبت شده است

قیمت سه نظام لوله بازکنی

روش کلاهبرداری توضیحات راهکار مقابله
سه نظام ادعای استفاده از قطعه‌ای به نام سه نظام برای افزایش هزینه درخواست دیدن قطعه، مقایسه قیمت با سایر لوله بازکن‌ها، شکایت
مواد نانو یا اسید قوی ادعای استفاده از مواد شیمیایی خاص برای باز کردن لوله درخواست عدم استفاده از مواد شیمیایی، استفاده از فنر
تعویض قطعات سالم تعویض قطعات سالم با قطعات خراب و ادعای نیاز به تعویض درخواست بررسی قطعات قبل و بعد از تعمیر، دریافت فاکتور

سه‌نظام لوله‌بازکنی یک کلاهبرداری است که از طریق آن، هزینه خدمات لوله‌بازکنی به طرز غیرمنصفانه‌ای افزایش می‌یابد. باید مراقب باشید تا قربانی این کلاهبرداری نشوید. این روش قدیمی لوله‌بازکنی توسط افراد سودجو با استفاده از نام سه‌نظام لوله‌بازکنی انجام می‌شود تا مبالغ گزافی از مشتریان دریافت کنند.

قیمت سه‌نظام لوله‌بازکنی چقدر است؟ لوله‌بازکنی با سه‌نظام چقدر هزینه دارد؟ آیا چیزی به نام سه‌نظام در لوله‌بازکنی وجود دارد؟ آیا هنگام باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب نیاز به سه‌نظام دستگاه است؟

در همان ابتدا باید بگوییم که سه‌نظام لوله‌بازکنی یک کلاهبرداری است و قیمت آن نیز یک دروغ است. این افراد سعی دارند با این ادعا مبالغ زیادی از شما دریافت کنند و در واقع از شما کلاهبرداری کنند.

این سوالات و مشکلات، از جانب مشتریانی است که در دام این کلاهبرداران می‌افتند و از آنها مبالغ بسیار زیادی طلب می‌شود.

ابتدا به این سوال پاسخ می‌دهیم: "قیمت سه‌نظام لوله‌بازکنی چقدر است؟" در یک کلام، اگر لوله‌بازکن از نام سه‌نظام استفاده کرد، مطمئن باشید که کلاهبردار است و قصد دارد هزینه بیشتری از شما بگیرد.

تمام مطالبی که در اینجا ذکر می‌کنیم، شامل تمامی لوله‌بازکن‌ها نمی‌شود و بسیاری از لوله‌بازکن‌ها صادقانه و با وجدان کار می‌کنند. هدف ما کمک به افرادی است که با این کلاهبرداران روبرو می‌شوند. بهترین راه، تماس با اتحادیه لوله‌بازکنی تهران است:

آدرس اتحادیه لوله‌بازکنی: تهران - انقلاب - خ. هدایت - پ. 167
تلفن تماس اتحادیه لوله‌بازکنی: 021-77531759

هرچند احتمال دارد اتحادیه نتواند کمک خاصی به شما بکند، باید خودتان به فکر باشید و نگذارید این افراد از شما سوءاستفاده کنند.

آیا سه‌نظام لوله‌بازکنی واقعی است؟